När tiden hinner ikapp....

för tillslut så gör den de. Även om jag inte vill att den ska göra det. Jag vill fortfarande att det ska vara sådär lätt och att man kan umgås med dom som man gjorde förr men folk förändras , flyttar , separerar, kommer och går helt enkelt.  Så Anita lindbloms låt sånt är livet får representera hur jag känner just nu i livet .

Annars då ? Hade en tjejkväll med Malin i fredags och ja det finns nog inte mycket mer o säga om den mer än att vi åt god mat pratade och gick på bio . Och nu till filmen !  JAG REKOMENDERAR den INTE INTE INTE för de va den sämsta film jag sett på länge och nu pratar jag om svinalängorna som har fått så mycket pris och beröm . Nä fy fan säger jag bara vilken flopp ! Om ni går på den så är det som att slänga 90 kronor rakt på gatan ! Vilket skit !

Sen igår tog jag mej en lite längre sovmorgon och hjärtat lagade frukost ( makaronisar och falukorv) och sen blev det och svida om till lite finare kläder för vi skulle på dop. Var ett bra dop för det tog inte alls lång tid som vissa andra brukar göra utan helt smärtfritt och stoffe var självklart söt när han stod där framme som stolt gudfar till lilla Oskar. Efter blev det smörgås tårta och fika och sen var man helt slut i huvudet efter alla barn som skrikit och sprungit runt. På kvällen åkte vi en tripp till Ankarsrum och kollade film och käka lite mat. 

Idag låg jag och hjärtat kvar i sängen låångt efter att vi vaknat och pratade och flamsade runt och sen åkte vi ut till stoffes mamma och kollade film och blev bjudna på mat och nu efter ett par timmar sitter jag här och ska snart ta bilen ut till mamma och pappa och hämta lite skolböcker tills imorgon när den där äckliga skolan startar igen . En vecka kvar sen lov ! 

Har inte mycket mer o säga om helgen . Jag ska slänga in lite bilder från dopet sen tänkte jag men då måste jag komma ihåg att ta med våran dator in till stan bara ! 

Hörs !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0