jag är inte riktigt mej själv

Hej på er .
Jag kan inte påstå att jag är helt okej än . Anlednigen till att jag mår och mådde piss är nog främst skolan . Mycket skit som ligger och gror hela tiden och jag vill bara inte . Orkar inte vill inte.  Visst att man ska lägga sista krutet nu när det inte är länge kvar men jag orkar verkligen inte . Jag är sur som ett bi näst intill hela tiden och om nån säger nått väser jag ifrån direkt . Jag gör det inte med mening men jag är som sagt inte mej själv just nu.... glada och dampiga Paula .
Har solat med Malin ikväll de va fint :) Nu ligger vi framför tv:n och slappar. Ska sova snart. Sista dagen innan lov imorgon. Najs.

Vi hörs väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0