Hur mycket snor kan det egentligen finnas undrar jag ?

Hur mycket jag än snyter mej så finns det minst lika mycket kvar .. fattar inte vart de kommer ifrån :P
Dagen har iaf spenderats på jobbet mellan 8 och 14 sen åkte jag hem för att ha lite kvalitets tid med min morfar som jag inte träffar allt för ofta så vi åt lite semlor och satt och pratade :) 

Seeen iaf ... så fick jag ett nelly.com ryck och gick in och kollade lite på lite kläder och där mitt i ingenstans var min MIN MIN MIN MIIIIIIIN studentklänning ! Och om den är fin ! Precis som jag hade tänkt mej ! SÅ hoppas för allt i världen att ingen tjej i klassen köper en likadan nu för då blir jag gaaaalllleeeen !  ;)
( Så brudar kolla med mej nu innan ni beställer nån klänning därifrån ;) )

Så nu känns allt precis lite enklare när jag inte är sist med allt :P känner mej nämligen sist med min balklänning .. Men hoppas de blir ändring på de imorgon för då åker jag med mor och far till Norrköping och shoppar loss ! MÅste ju passa på menar jag ;)

Sen har jag inte visat här på bloggen att jag har klippt mej och färgat håret . Sen är det inte alls så kort som på bilden för den här bilden tog jag för att lura min mamma att jag klippt av mitt långa hår ;) Avslöjad ! :P

Nu ska försöka sova men får ligga raklång i sängen om jag inte vill bada i snor när jag vaknar imorgon!
JAG ÄR MYS ! ;)



Puss and godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas inte det är samma jag har beställt hem!!! hahahahahah

Jag har beställt hem en studentklänning i från nelly idag. Hur ser din ut?

2011-02-24 @ 15:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0