ÅNGEST !

HAllå !

Blev en lugn fredag HÖHÖ kom hem tidigt ! HÖHÖ!
Lördagen mådde jag inte alls bra . halsen var helpaj och feber ! Men låg inne hela dagen med 1000 panodiler i huvudet och nässpray och halstabletter !
PÅ kvällen var vi en sväng till min moster som hade 40 års kalas men vi drog hem tidigt då jag inte kännde mej 100 och de gör jag fortfarande inte .. BAJS !
Idag var vi ute i Ankarsrums skogarna på nån sjö där det var isåka med bilarna så jag åkte med Dick och Tom några gånger runt runt runt :P
Sen höll vi på att förfrysa fötterna så hem bar det och slappa !

Ikväll har vi varit hos Malin och petter i Ankarsrum och kollat på solsidan :)

Sen har jag ångest till 1000 ska jag bara berätta , imorgon börjar skolan igen. Mår redan psykiskt dåligt !

Nu blir det sängen och hoppas på att natten i natt blir bättre än gårdagens då jag trodde hälften av mina kroppsdelar låg bredvid sängen !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0