Tacos & ensam mamma söker mys

Hejhej !
Skapligt med snö det kommit idag då :P Roligt ! Kanske inte är lika roligt imorgon när man ska åka in till Jobbet i detta men idag när man bara kunnat göra vad man vill så har det varit mysigt :)
Stoffe och jag hade lite snökrig idag men han kör inte schyst så han la ner mig i snön och öste sedan snö i ansiktet på mig .. mycket man har o säga till om då ju ? :P
Men som sagt så har det varit mycket lungt idag med soffan och tacos & ikväll ensam mamma söker final när de valde sina stora kärlekar men helt ärligt så är det precis som vanligt nån finner den nån vet inte och nån vill inte ha någon ..

tänkte iaf visa mina nya vinterkängor jag inhandlat :) Tycker faktiskt bara mer och mer om dom :)



Nu ska jag mysa ner mig i soffan brevid snuff sen blir det nog sängen snart skulle jag tro :)

Puss & godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0