En röd regning rutten dag!

Hej !
Vad har vi människor gjort för att utstå det här jävla piss vädret rent ut sagt !? Är så J*vla trött på regn nu alltså så snart bokar jag mg en resa och bara drar här ifrån!

Var iallfalla ute i Pers stuga igår , jag stoffe Lena & per :) Vi lagade tacos och kollade på film :) Vi var alla ganska sega så  vi sov i omgångar :P
Imorse käkade vi frulle och slappade innan jag åkte ut till mamam och pappa och nu snart ska jag ner till stallet och mocka. Tänker INTE rida idag , Nej nej ! Men det ser ut som det kanske klarnar upp om vi har tur ...
Ikväll ska jag vara barnvakt år Eliza :) Hennes päron ska på Joe Labero showen ikväll så min kväll bli relativit lugn :)
 
Imorgon blir det kanske norrköping eller Linlöping ( vi har inte bestämt oss) för att ha lite kvalitetstid. Måste nämligen komma ifrån västervik om stoffe ska kunan slappna av , tyvärr...!

Ha det bra så länge !

Puss !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0