en 25 års fest senare .......

och min mobil är BORTA ! blir så förbannad på folk som inte kan hålla ordning på MITT & DITT !
Telefonen är skitsamma i detta fall det som stör mig mest är att jag trodde det var våra vänner som var där inte några jävla tjuvar. Åh kan verkligen inte tänka mig nån av dom som tjuvar.
Men det är tydligen tacken när man styr upp någon . men det lär inte hända igen för då måste man tydligen låsa i sina värdesaker i ett kassaskåp !?
Festen var annars super kul och hjärtat fick jätte fina presenter av släkt och vänner :)
Nu ska vi sova !
puss !


Kommentarer
Postat av: josse

Hoppas "tjuven" ser de här då!!!

2010-05-18 @ 19:07:42
URL: http://josefinsstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0