sommarkänslor till 1000

Hej på er ! 
Länge sen jag bloggade nu , vet de :P Men när det har varit så fint väder nu i några dagar hinner/orkar/vill man inte sitta vid datorn :) la ju iaf upp lite bilder förut ;)
Tänkte ta lite snabbt om min helg
I
fredags så var vi på briggen med Lena,per,Kina ,angelica,Ericsson,Vevve,Geest & Maria :) vi hade super trevligt med massa mat och dricka :)
I
lördags så var vi i Ankarsrum hos petter & malin och drack lite och spelade kubb också super kul ! :) Blev även då utgång :)
Idag
söndag har jag bara varit hemma hos mamma och pappa och solat och haft det bra :) Fick hem min nya cykel också ;)
Nu sitter jag & Stoffe hemma och kollar på söndagsfilmen :) Har dock börjat känna mig täppt och febrig ... hoppas det inte är nån skit för de orker jag inte bara !

Nu ska jag kolla vidare på filmen ! :)
Puss & natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0