Lussebulls-bak och massa mys !

Hej hej !
Guud vad trött jag är nu !
Malin och Petter åkte för en stund sen och jag och malin har bakat som bara den här hemma medans killarna har varit och fixat petters & Malins nya bil :) Och jag tyckte våra bullar vart riktigt fina :)
Det höll dock på att hända en liten olycka när jag råkat gått emot knappen på spisen så en platta sattes på och på den stog min platta som jag stället plåtarna på och fötterna på den är gjorda av plast och vipps så började de ryka :P haha men vi lyckades avstyra de hela :P
Idag har jag varit i stan en sväng hos farfar och fixat lite och sen varit i stallet och sen varit med Mallan hela kvällen :)

Imorgon ska jag tvätta .. PUNG tråkigt !









MUMS ! :)
Nu ska jag ta lite tid med min karl och sen sova .. ! :)

PUSS ♥



Kommentarer
Postat av: Malina

Tack för myset, snuffy <3

2010-12-07 @ 12:39:55
Postat av: M A J A

Mysigt!

2010-12-07 @ 13:20:23
URL: http://majaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0