hejhopp!

Nu var det ett tag sen jag skev i bloggen.
har både varit mycket och lite att göra på sista tiden.
I fredags hade jag & stoffe lite bjudning hemma hos hans mamma för vi har varit hund vakt där i helgen.
Nicklas , Maria , Malin och Petter var och åt middag :) Det blev grillat och ugnspotatis :) Mums!
I lördags bakade jag och stoffe peppakakor i snöyret :) Det var riktit mysigt .
På kvällen åkte vi till Vimmerby där vi tillbingade några timmar på Åbro-bryggeriet och drack öl :P
Sen åkte vi till södravi och Nöjespumpen där svängde vi på våra lurviga och hade trevligt :)
Idag är jag SJUUUK! Jävla skit. Är så täppt i näsan och huvudet att jag inte ens kan andas.
GREAT !!!!!!!!

Så nu sitter jag här i köket med en kopp varm oboy och snorar & är lite ledsen över att stoffe är iväg till Norrköping och spelar hockey :(



/ Paula <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0