new things

God morgon. Jag har varit vaken ett bra tag faktiskt så frukost och diverse saker är redan klart !
Jag började dagen med lite plugg och där sitter jag än. Förutom när jag är här nu och sitter och bloggar ..
Jag & en annan tjej i klassen arbetar med ett projektarbete som har hållt på sen i höstas 2010.. och man skulle kunna utvärdera de här projektarbetet att vi inte har kommit alls vidare långt så nu sitter man varje eller försöker sitta varje dag och plugga igen de där så man iaf kan få sig ett G.

När vi va hos stoffes mamma igår fick vi vår taxfree katalog så nu nån kväll ska vi sätta oss och kolla igenom den :) Snart bär det av !

Här är en topp och mina två bikini jag har köpt. Den svarta har jag underdel till också men tyvärr inte till korallen !






www.hm.com


Nä nu ska jag plugga en liiiiten stund till sen duscha och fixa innan skolan :)

Hörs sen !

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0