Känns som söndag

hej på er. Har varit lite dålig på att uppdatera men jag har inte haft ork att sitta vid datorn. Igår var vi iaf i Vimmerby på en relax avdelning med pool och bubbelpool osv och det var trevligt . Åkte hem ganska tidigt. Idag vaknade jag med tuppen som vanligt när jag ska göra något jag sett fram emot så klockan hann inte ens ringa när jag var uppe första gången 06:47 så jag gick och la mej igen till 8. Sen åt vi frukost och gjorde oss iordning och åkte till Norrköping. Vi var full bil. Jag stoffe Petter Malin och Affe. När vi kom upp gick vi i affärer men grabbarna gick oss på nerverna så vi gjorde oss av med dem :P
Sen shoppade vi och jag fick med mej mycket fina saker hem som två par skor en jacka en kofta en klocka och två linnen :) Sen var vi på bio " Hur många lingon finns det i världen" Och det var mer än misslyckat. Vo fick inte sitta tillsammans alla och vi hade tydligen bokat in oss på de efterblivnas och skolansdag visning av bio:n så de va ett jävla babbel och pås prassel. Sånt som man blir riktigt vansinnig av !
Sen åkte vi hem och nu ligger vi i soffan efter att ha varit hos mamma och pappa och käkat lite grillat. De kan man inte tacka nej till ! :)
Imorgon ska vi sova lääääänggeeee ! :)

Bilder från festen i fredags och lite annat kan jag slänga in i morgon när jag får orken och humöret tillbaka. Har ju varit en sån "glad" dag idag ....

P U  S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0