Studentklänning CHEK !

Hallo !
Har inte gjort ett piss idag i skolan . Vi har varit på utbildningsmässa i biblioteket där de var massor av högskolor o shiet men jag känner mej inte så taggat till de där . Har kommit in lite på ett spår som Au pair i USA i 6 månader eller ett år . SKapligt upplevelse! Nästan så man hoppas att man kommer in i en one three hill familj som är rik och har pool o hela skiten ! ;) Då kanske jag aldrig kommer hem igen ! haha. Nää men jag har funderat på det lite. vi får se....

Sen så var jag mellie och Linnea och hämtade ut min klänning som kommit hem så jag provade den och den satt jättebra ! Så jag är nöjd. Så nu är både balklänningen och studentklänningen avklarat ! SKÖNT !

Vi hörs !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0