inte en gång till !

Alltså om det är något jag kan blir riktigt arg över är när man för en gångs skull stannar för att släppa över nån vid ett övergångsställe och personen i fråga tittar åt helt motsatt håll . Och där står jag o väntar för att personen är påväg ut . Men nästa gång stannar jag bara på skoj och sen kör ! Mohahah !

Annars har dagen varit chill. Började morgonen på Varvet i stan som arbetar med personen med missbruk så de va lite intressant meeeeen mest segt :P

Ikväll ska vi på teater med klassen ! Bergsprängarens dotter eller va fan den hette . Hoppás den är bra så man slipper sitta där o halvsova i några timmar ! :)

Nu ska jag ta mej en macka till o kolla klart på top model !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0