SUMBAA :D

hej egentligen borde jag vara i ducshen nu men jag måste bara andas ut först ! Anledningen till att jag sitter som en svettig lök i soffan är att jag har dansat Sumba ! Fy fad roligt det är .. jag blir dock varm efter ett steg men de ska nog bli bättring med de också nån dag ;) När jag lärt mig steg osv !
Petter , Malin och Tommy har varit på middag ikväll och jag har lagat grekiskpyttipanna ! Svin gott om jag får säga de själv ! ;)
Sen som sagt så dansade jag för Malin Petter och stoffe och de skrattade lite kan man säga .. och jag hade också roligt ! :)
Imorgon ska jag till stan och hjälpa farfar med några ärenden sen blir det förhoppningsvis en fika på stan med Malin ! :)
 Föresten !!! Jag fick ett par jätte fina örhängen av Malin och petter ifrån SNÖ kollektionen ! Super fina ! Tack snälla snälla snälla ;)
Och ett presentkort av Tommy :) Tack tack snälla ! :)

Men nu till annat ! Hörs imorgon !

PUSS  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0