Myrfilmen

Godmorgon !
Ligger i Per och Lenas soffa som inte är allt för stor men jag har kunnat sova inatt iaf :) Igår úmgicks jag , Lena , Ellie och Emelie och vi satt och pratade lite och jag drack några cider :) Senare på kvällen kom även Angie förbi. Sen var det meningen att vi skulle ner på krogen en sväng men jag orkade inte följa med ner efter att ha gått upp 6 på morgonen och dessutom jobbat på dagen så jag va totalt slut ! Mitt huvud verkade också trött för jag fick mega huvudvärk senare på kvällen. Så medans de andra gick  på krogen en liten sväng så somnade jag på soffan.

Idag börjar jag jobba 13:00 och jobbar till 21 ikväll och då ska jag och stoffe kollla film och mysa hemma.
Just nu sitter jag och kollar på en disney film om myror på 5:an. Är roligt att kolla på barnprogram såhär på morgonen det påminner mycket om när man va mindre :)

Ska snart väcka den lilla lilla lilla LILLa fyllemyran som ligger i sängen för jag ska dra med henne och käka nånstans innan jobbet ! Hon lovade det igår så hoppas hon fortfarande håller de :P

PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0