Jag har ramlat ! :´(

Hallå  där !
Japp jag skulle gå in med molly till mamma och pappa efter att hon varit hos mej och Molly sprang en bit i förväg och jag efter och rätt som de var låg jag som en säl på isen och fick så in i hel*ete ont i mitt ena knä ! KUL tänker jag !
Har inte gjort allt för mycket idag endå har tiden bara sprungit iväg . Glömde bort kameran inne hos mamma och orkar bara inte masa mig in dit för jag blev så trött när Malin låg och pillade mig på armen så där skönt så blev helt förlamad ! :P
Just nu kollar vi på handbolls VM för första gången ! Men jag väntar ivrigt på att klockan ska bli 21:45 så "a shot at love " börjar ! Tror det är final ikväll ! Spännande !!!

Men vi hörs ju imorgon eller ? :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0