kul tänker jag och ....

...jamen va trevligt tänker jag !
En förkyldning såhär på lovs kvisten vad precis vad jag önskade mej !

Har varit i vimmerby idag och hämtat hem min äckliga bil som har varit på lagning i snart 6 måndader men nu jäfflar så går den framåt ! juhuu framsteg ju ?
Sen så skulle jag och mamma kolla om de fanns någon butik med balklänningar där men icke så vi åkte in till Västervik och kollade ist och visst fanns det ett litet utval av klänningar men ingen jag riktigt fastnade för sådär.
Så på torsdag åker vi till Norrköping och kollar istället och hoppas på att jag hittar nån där :)

Imorgon blir det jobb mellan 08 och 12 !

Nu ska jag gå och snyta ut resten av min hjärna !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0