Im back ! Happy !

Och skorna var ... Färdiga ! :D Äntligen måste tilläggas :P
Han skämdes nog lite också att han tagit sån tid på sej så han tog bara 100 kr fört . Herregud ,säger som min karl fattar inte hur hans verksamhet kan gå runt .. Men de skiter ju jag i för 100 spänn vad är det ?
Och sen skulle jag åka och ta ut pengar i atomaten på Coop och det står en man framför mej och när han gått och det va min tur fy hunna säger jag bara va de lukta viktök ! Sen när han började prata på sitt egna språk i telefon då förstod jag varför ! Mindre fräsh lukt alltså :P

Nu ska jag fixa lite här sen ta tag i plugget :P Haha hur många gånger har jag sagt de nu utan att göra de ? ;)


They are back ! ;)

Hörs sen !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0