Huvudvärk

Tjenis
Idag stannade jag hemma från skolan för hade dunkande huvudvärk när jag steg upp i morse så idag har jag sysselsatt mig med tv dator och lite smått nerpackning av lägenheten . Har packat ner det mesta nu så är bara de stora sakerna kvar som sängen soffan bord osv :) känns skönt ! Var även på Bergs golv och färg och hämtade tapet böcker så jag har kollat upp lite sånt också .
O Idag är jag lite sådär extra glad .. Lön ! ;) Tjuhoo
 Nu tänkte jag visa er mina planer och tripper framöver :)


- Flytta
- Jobba (förhoppningsvis)
- Göteborg & Liseberg
- Stockholm " The studio" för fotografering med Lena , Ia och Angelica
- Födelsedagskryssning för Petter
- Och skolan såklart den får man ju inte glömma ;)

Nä ni nu ska jag sova ! Imorgon ska jag te skolan igen !

Poes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0