Turkey ..Sol bad och semester !

Halloj !
Japp vi ska åka till turkiet ! Sååå jävla skönt det ska bli som jag längtat att åka iväg !
Den 9 april går flyget från Arlanda och vi ska tillbringa en vecka där i varma paradiset ! Vi ska åka med stoffes mamma och hennes karl eftersom hon fyller 50 år ! :) Jag har även kommit på att vi åker innan balen så då kan jag o Jonathan bättra på brännan till vår bal ! Catciiing !
Vad händer annars ? jadu , inte ett skit ! Går och räknar ner timmar och minuter tills den här äckliga veckan är över så man kan få sova ut lite ;)
Min hovslagare skulle jag också kunna vrida kulorna av . Han skulle komma idag klockan 17:00 . TROR NI HAN KOM ?! haha ja men klockan 18:00 dök han upp ... Hmm undrar hur det är med tidsuppfattning hos den karln .. eller ska jag bara va glad att han kom ? Knappast ..
Hjärtat är hos Per ikväll med Kina och kollar hockey och tjejerna ville att jag skulle komma in till Angie och kolla Desperata hemmafruar men jag har huvudvärk och plugg och ingen ork alls att va uppe sent . Nä en snabb plugg stund sen sänga ! :P
Imorgon kommer hjärtats pappa och tapetserar klart köket och de blir så snyyyygyggggt ! Älskart ! Men ni får vänta med bilderna ;)
Nu beger jag mig mot sängen och intar pluggnörds ställningen ! (kan sluta i fosterställning sovande) :D

PUSSEN !

                       
                        Hotellet vi ska bo på ! Wätt nice ha ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0