Små saker jag kan bryta ihop på ...

Hahah det finns vissa saker jag kan störa mig på sådär extra mycket ibland och dessa saker kan vara :

- När man pratar med någon som troligtvis inte ens fått IG i Svenska som säger/skriver ord som Vell = väll eller moste= Måste! Haha det enda man ser när man läser meningen är Just de där lilla ordet som blir så fruktansvärt stort !

- När folk rapar när dom gäspar ! visst att man kan råka göra det men ÅÅÅHHH vad det kan störa mig !

- De där förbannade hostandet som tydligen har gått folk åt huvudet ! Sluta röka så ska ni se att era flimmerhår reparerar sig och ni slutar hosta och detta leder i sin tur att jag slipper störa ihjäl mig !


Sådär ja , nu vet ni lite hemlisar ! ;)

Har även anlitat min klassis Johannahuhtala.blogg.se att göra min Header ! Tjohoo äntligen ! ;)


Pusssssen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0