Sååååå besviken ... VILL HAAAA !

hej hopp!
Vilken skön dag !
började 13:00 med en enda lektion , svenska . ( som jag och kajsa inte gjorde ett skit på mer än att snacka skit ) ;)  Jag och frida hade även en dispyt i skolan idag i form av vettenkrig ! HAHA jag vann ! sen skulle vi igentligen haft projektarbete men vi tog den tiden istället att åka ner på stan och fika .. mums ! :)
Sen åkte jag hem och slappade och va i stallet :) Ikväll åkte jag och hjärtat till hans mamma och fikade cheescake och cola :P Mumsigt värre !
Sen så ska jag komma till den som rubriken säger ... japp jag är såå besviken ! Jag har hittat den snygga balklänningen EVER !!! MEN nu kommer vi till det tragiska , den är i XS .... FAAAAN DAMN HELVETETTTES ARCHSLE ! Jag är så depp så jag bryter ihop och vill döööö ! Jag funderar på att köpa den iaf och sätta spännband runt den bara så jag kan använda den på baldagen ! SNÄLLA SNÄLLA gud låt mig bli mindre så jag kan ha den ! Jag för väl börja som en viss annan person ( nämner inga namn) ;) och bli smal så jag kan ha klännings helvetet !

Nä nu ska jag deppa ihop ! 


Puss hej !  

Kommentarer
Postat av: Malina.

Tuff tuff! Du är så fin som du är :) Jag saknar dig! Nu behöver jag få se dig <3

2010-10-26 @ 12:58:05
Postat av: Frida

du vann inte! hade jag haft lite mer vatten i min flaska hade du varit dränkt nu. HAHA

2010-10-26 @ 18:05:33
Postat av: Paula

Frida: du är ägd de är bara att erkänna LOSER ! MOHAHAHA <3



Malina: tack söta rara du ! Ja men nu ska vi ses på torsdag och mysa ! Längtar ! <3

2010-10-26 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0