Nu ska jag göra det jag är allra bäst på nämligen ....

...Sova ! Yes ! Natten är den bästa tiden på hela dygnet :) jag skulle nog kunna sova en hel dag .. men jag skulle få skaplig ågren sen när jag har förstört en hel dag men iaf :P Som jag sagt tidigare brukar stoffe använda sig av uttrycket " Om Paula ska va vaken två timmar måste hon sova minst 24 timmar för att orka " haha och jag tycker de passar in ganska bra ;)
 
Jag har köpt lite nya kläder ifrån Nelly.com också som jag kan visa när jag orkar ta kort :) Ett par leggings och en tröj/klänning eller vad man ska kalla de :)
Imorgon är en fullspäckad dag så nu ska jag göra de jag är bäst på ! SOOOOOVAA ! 

Sleep tight ! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0