Herre min skapare...

Göta Petter vad länge sen jag va inne här o skrev nu . Har inte haft nått att skriva direkt om eller orkat för den delen . Är nått så fruktansvärt skoltrött ! Bäää !
Nu har iaf flytten gått och vi bor för tillfället hos mina föräldrar tills flytten till nya lägenheten .. Blir troligtvis i slutet av den här månaden :) Ska visa bilder sen när allt är iordning o klart ! Thihi MYYYYYS !
Har varit lite nedstämd idag men jag har bara varit trött ... Alla har sådanna dagar . Imorrn är jag säkert as dampigt och jobbig bara för de ;) den som lever få se ! haaa haa
Imorgon ska jag även till Ankarsrum till min malin! Yeeäääj ! Idol mys kväll !

Vi hörs Lovley !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0