Cold night and Oboy ...

hej hej !
Börjar piggna till lite nu . Dunkandet i huvudet har släppt till viss del och jag känner mig inte lika nedrans depp som innnan ! Yej !
Har iaf bara tagit det lugnt idag med lite film och slapp i soffan .
Just nu sitter jag här och suckar över att böckerna "arbetsmiljö & säkerhet" ligger och blänger på mig och vill att jag ska fortsätta plugga men jag har läst igenom sidorna i boken säkert 5 gånger nu så jag tycker att något borde väl ha fastnat nu ? Imorgon blir det att gå upp tidigt och gå till stallet och mocka innan hovslagaren kommer och skor och sen åka på en enda menlös lektion i skolan innan jag åker och hämtar tapeter och sedan  åker och jobbbar från 14- 21:00 ..

Läste föresten på Blondonbellas blogg att hon och Nils gjort slut ! CHOCK !?


Nä ni, nu ska jag döööda Arbetsmiljön !

Baayyy ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0