tagga ner ?

hej på er ! Länge sen nu !
Jag har för det mesta hängt på praktiken för det är där som jag är mestadels av mina timmar spenderar :)
Och om jag inte är där så sover jag så nu vet ni vad jag pysslar med !
Måste nog tagga ner lite framöver också har jag känt, sover ibland lite dåligt och äter inte riktigt som jag ska ... AJABAJA !

Haha måste bara berätta snuffes och min koversation vi hade nyss :

S: vad gör du ?
Jag: Bloggar lite....
S.Vad skriver du då?
Jag: Att mitt bajs är brunt o sådär !!! :Dhahah ( sen kunde jag inte hålla mig och började as garva)

Japp en vanlig kväll här ute på landet ! ;)
Nä ni nu ska jag gå o borsta tänderna innan jag ska sova och inatt ska jag drömma om ......trummvirrvel !!!!! ULLLEEEEE ! :D


Mmmm vilken läckerbit att vila ögonen på ! ;)

Ps : Girls i BEÄFF när ska vi ta en brudkväll?

Puss & gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Brudkväll snarast Paula! Klarar mig inte riktigt utan er :)

2010-11-23 @ 11:10:19
URL: http://josefiiinj.blogg.se/
Postat av: Frida

tycker jag absolut! hemma hos dig paula? :)

2010-11-23 @ 11:26:28
URL: http://fridaaemiilia.blogg.se/
Postat av: Paula

Goood ! Vi får komma överens om nån kväll framöver... jag är dock upptagen hela denna helg men sen är det coollungt för mig , tror jag :P

Klart vi kan va här. Vi ha ju några med körkort i klassen nu så de är bara att vi tyr opp de !

2010-11-23 @ 13:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0