nu snöar det !

Tjohopp!
Jajjemensan nu är det ren snö som faller från himmelen ! Men det som är synd är att det inte varit direkt kallt ute de senaste dagarna så de inte har blivit nån Kärle så de slipper bli så förbannat med slask ! Om det finns nått jag verkligen hatar med vinter så är det slask ! Ska de va vinter så låt de va kallt annars ? , ja ge mig sommar då vafan ! :P

Hästarna va måttligt glada när jag kom och jag såg på deras uttryck att " VA FAN kunde du inte pallra din feta röv ner hit tidigare?!!!!" Men nu är de inne i värmen och är så nöjda såå ! :)

Men en dag som denna kan man inte låta bli att tänka på hur skönt de kommer vara att åka iväg till Turkiet den 9 april ! Känns som evigheter tills dess men låt de gå fort som attan !!!! ! :P

Snart blir det mat hos mamma & pappa . fint ! Slipper vi ägna den stunden åt att fundera ut vad vi ska äta ! Hatar att va vuxen !!! ;)

                     

Hörs kanske senare bönor !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0