Klädhuset i Falerum

Hej !
Va faktisk upp med tuppen idag om jag får säga det själv. Jag va o gav hästarna frulle och sen åkte jag o karln in
till stan coh fixa lite och när vi kom hem så kom malin och petter och vi skulle laga lite scones till frukost :)
Sen åkte vi till Valdemarsvik och kollade på ett hus som en kompis till grabbarna köpt och efter det fick vi ett ryck och åkte till klädhuset i falerum men jag hittade inget , tyckte det va ganska dyrt också .men snuffe köpte jätte fina vinterskor och malin köpte en piké till Petter :) Jag fick dock med mig ett par sovrums gardiner och två ljus lyktor i turkost :)

Nu har jag och hjärtat julfixat lite med gardiner och ljusstakar :) Mysigt värre ! Men nu måste jag skynda mig för klockan 18 ska vi till briggen och sen vidare till smugglarn på middag med älsklings jobb ;) Najs !


Puss hej hörs imorgon när jag mår lite bättre ;) HEHE

 

PS  tack för en trevlig och om inte annat en rolig dag Malin & petter ! :)


Kommentarer
Postat av: Malina.

Tack själv, snuffy! Det var jätte mysigt och roligt :)

2010-11-28 @ 09:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0