käks & lite rivmärken !

goderkväll !
Nu har jag börjat bli mitt vanliga jobbiga jag igen efter en dag i liggande läge i soffan och jag vaknade klockan 14 idag! Ångest !!!!
Igår var vi iaf i Ankarsrum hos malin och petter och festade och det spårade ur lite kan man säga , men kul hade vi ! ;) jag vaknade med rivmärken på ena bröstet och de mäkena va inte dåliga men jag vet vem den skyldiga är ;) Och nu ikväll när vi skulle hämta bilen luktade den spyor ? Hmmm ... ?
 Men Festen fortsatte sedan till Hjorted där det var någon lokalfest av nått slag och den däremot gick åt fanders .. Men jag hoppas det är utklarat nu oss vänner emellan iaf <3

Imorgon blir det praktik 12-21 :)

Puss & godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0