Jag sa aldrig när under dagen , eller hur ? ;)

Hej på er !
Klockan är snart 00:14 vilket innebär en ny dag och då har jag inte hållt mitt löfte så här kommer några bilder på lägenheten jag bor i nu som vi precis har renoverat . Ni får ha lite överseende med att allt ser lite havldant ut och att gardiner och stuff fattas lite överallt men bilderna togs bara nån dag efter inflyttning så kan ta lite bättre bilder snart :) . Men såhär ser den ut i största allmänhet.


Sovrummet


En del av köket ( här har vi bara målat allt , bytt golv och tapetserat) Alltså är inget gjort än med köksluckor osv men de ska vi göra i sommar :)


Ett suddigt vardagsrum ( obs att det var halvdant här)


Extrarummet som nån gång ska bli kontor men som jag använder just nu till min garderob ! ;)

Sådär gott folk nu har ni fått en liten inblick i vår nya lägenhet :) tog dock ingen bild på toan men den är totalt nyrenoverad och är grå ;)

Har varit lite av en packad dag idag . Har varit på stan idag och kollat på nya vinterskor men ack så trött jag blir när jag aldrig hittar några jag gillar . Men till slut hittade jag ett par riktigt fejna :) Kanske ska ta o visa dom redan nu ? Eller njae .. lite får vi spara till imöra !
Men ikväll har vi iaf varit på midag hos ett par kompisar och de bjöd på en super god kyckling paj och till efterrätt en smarrig vitkladdkaka :) Blev självklart att kolla idol också och mitt hjärta slog ett extra slag idag när min söta rara Ulle fick så posetiv respons ! HEJA Ulle !

Imorgon kommer Mallan & petter hit och vi ska faktiskt laga en myspys frukost som ska bestå av snuffes hemgjorda scones ! MUMS !!  Sen ska vi åka till Valdemasvik och träffa nån polare till grapparna ;)

Nu ska jag glutta på tv en stund sen sova :)
 
Sov gott ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0