Ambulans & Jehovasfuckingvittne

Hej !
Har varit lite av en dramatisk mogon här ute på landet . Gick upp och duschade runt 9 tiden i morse och då såg jag min Farfar komma . Han gick in till mamma och pappa som han bukar och jag sprang runt i lägenheten som jag brukar . Efter ett tag kollade jag ut genom fönstret över till mamma och pappas hus och utanför stod det en ambulans ! Jag fick hjärtat i halsgropen och drog snabbt på mig en tröja och sprang som en galning över till dom . När jag kommer in ligger farfar på golvet med kuddar under huvudet och han har ramlat. Hans blodtryck är inte så bra så ibland blir han yr och bara faller ihop men idag var det värre än vanligt så pappa ringde ambulansen. Tack gode gud att han prata och babbla på som vanligt ! Så nu är pappa med Farfar inne på Akuten och vi väntar på att pappa ska komma hem och sen nån gång ska vi dra oss mot Linköping .
Men bara ett par minuter efter att ambulansen åkt iväg kom en annan bil . och både jag mamma och Josse stod och kollade i fönstret och sedan skrek mamma till att vi ska gömma oss för de är Jehovasvittne så vi sprang in i josses rum men tyvärr så råkade de se oss så mamma var tvungen att gå och öppna dörren och tack gode gud att de va hon som öppna för jag hade aldrig svarat på de där frågorna om gud o skit ! ALDRIG !

Nu ska jag fixa lite här hemma och sen får vi se hur det blir...

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0