jag lever , jag lever !

Hej !
Jag har inte bloggat på ett tag men jag lever ! ;)
Har haft mycket i skolan som har tagit mycket energi men nu är jag på fötter igen :)
Veckan har iallafall bestått av Nationella prov i engelska vilket har gått sådär ...
Redovisning i Barn kultur och fritid där vi hade ett arbete om tonåringen , alla grupper gjorde en film och Johannas grupps film var klart bäst ! Credit till er alltså ! :)
Sen har det bara flytit på som vanligt :)
Inget planerat för helgen vilket känns skönt eftersom det har varit nått nu varje helg . Imorgon är det dock street race ute på flygplatsen i mommehål men jag får se om jag åker ut.... Åker inte om det ska vara bajs väder som det pratas om ..

Sitter på stoffes firma just nu och massa folk är här men ska dra med mig honom hem snart för att slappa i sängen framför en bra film :)

Saknar min Malin också ! :( hoppas hon vill leka med mig snart !

Puss Paula ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0