Helgerna fortsätter vara helspäckade !

Hej ! 
Har duschat nu och sitter och pluggar lite . Ska snart dra till skolan och ha turism och konferens ! jej .. ;)
Även den här helgen har varit fullspäckad. Helgerna bara försvinner när man hela tiden har nått att göra men det är kul :)
I fredags var jag och några tjejer från Överum på Thaihoa och käkade , efter det var vi på bio " sex and the city 2 " grymt bra tycker jag , man hade ett leende på läpparna under hela filmen ;) Efter filmen drog jag och Lena till Sahara där våra grabbar var så vi satt där med dom och tog några drinkar :)
I lördags tog jag och lena en frukost på stan och kollade lite i affärerna .  Jag och stoffe åkte ut till hans mamma som fyllde år och åt lite smörgås tårta :) Sen blev det brått och vi duschade och fixade för vi skulle iväg med kylbergman som firade 40 år . Vi visste inte alls vart vi skulle men taxin tog oss iaf till Gränsö kanal där vi fick åka båt ut till hasselö och där fick vi lite mingelmat först och sen åkte vi fyrhjuling runt på ön och även ut till sladö :) efter den lilla trippen kom vi till en jätte mysig gård där vi lekte lite lekar och därefter åt en supergod middag :) Efter all god mat bytte vi om till badkläder och vi fick bada i en tunna och basta och bada i havet . Vi hade även vädret på vår sida ! Super fint var det !
Kom in till Västervik runt 12 på natten och jag & stoffe tog taxin hem till Källsåker ...
Igår var jag och syster ute och red en sväng och sen grillade vi sen åkte vi in till Per och Lena och tog en fika innan Lena åkte hem till Arboga igen :)


Nu ska jag sminka mig och bege mig till skolan :)
Puss hej ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0