En riktig K*K dag ! OBS , Långt inlägg !

MMm det är vad det har varit ! EN K************K DAG !
Jag och Kajsa gick på stan ( inget dåligt med de)
sen träffade jag Melli och Bea och vi var på elgiganten och kollade på mobil till Melli efter det så var vi hemma hos mellies mamma en sväg och sen åkte vi ner på stan lite fort. NU KOMMER DET !!!!!!!
När jag skulle köra hem Mellie och Bea så kom tåget uppe vid Åhmans så fick stanna precis framför bommarna. Efter att tåget åkt förbi och bommarna åkt upp så blinkar ju de röda ljusen en stund efter och precis när jag trodde det var lungt att köra och det hade slutat blinka fick jag solen i ögonen och såg NADA ! så jag körde över rälsen. När vi sedan skulle svänga in på Beas gata kom en svart SAAB upp i röven på mig i full kareta ! HELVETES SATANS JÄVLA FÖRBANNADE K*KSUGANDE POLIS J*VEL !  ASSSSSSSSSSSSSS!
Han svängde iallfall efter mig in på gatan och körde sedan efter fram till Beas hus då han körde upp bredvid mig och drog ner rutan och säger
" jasså det här va inte bra ... kan du köra fram lite längre bort och stanna och ta med dig körkortet ur bilen" Gissa om jag skakar vid detta tillfälle!!!
Vi kör fram en bit och jag tar med mig körkortet och går fram till bilen. Han säger "
du kan hoppa in på höger sida bak" Jag hoppar in och sätter mig och känner mig som en vilsen kattunge som inte har nått i världen att säga till om. Han sitter iallafall och kollar i en bok ... trafikregler och lagar tror jag det stod . Han sitter och mumlar och mumlar och MUMLAR. Tillslut säger han " jaha det här är böter på 3000 kronor när man kör mot rött " jag svarar " Men jag såg ju inget för solen ju " Han svarar " Sådär säger du inte en gång till... Såg du ens att tåget körde förbi?"
Jag svarar "
Ja det gjorde jag "
Han fortsätter fråga F*TT frågor som vem äger bilen osv som igentligen inte ens har med saken att göra. Som HAN inte ens har med att göra. CP polis!
efter detta säger han "
Hur länge har du haft ditt körkort då?" Jag svarar " ett år i maj " och nu kännde jag tårarna stömma upp i ögonen.
Äcklet svarar
" Jasså det var ju inte så bra .. så du har bara prövotid alltså ?"
Nu GRÄT JAG I FLODER !
Äcklet "
ja vi måste ju helt enkelt dra in kortet då i en månad och sen får du göra om allt ( alltså ta om körkortet) " Efter detta blev allt suddigt och jag förstod nog inte vad han sa . sen sträcker han fram körkortet till mig igen och jag frågar vad som händer nu . han svarar " inget du kommer undan den här gången , för om jag skulle anmäla det här till polismyndigheten så skulle du verkligen hammna i skiten"
Jag svarar "
tack så mycket mellan snyftningarna "
Han svarar "
SÄg inte tack , gå ur bilen nu "

Jag går snabbt ur och skyndar fram till min bil. Melli som satt i bilen och väntade såg också nervös ut.
När jag sen körde hem melli skakade jag i hela kroppen . När jag satt där i polisbilen tänkte jag på lite saker som varför ta mig som gör en liten tabbe när dom som gör mycket mycket större trafikförseelser kommer undan? Jävla samhälle vi bor i alltså !!!!!

Jag hade iallfall tur idag slapp både böter och bli av med körkortet ..... Nu ska jag och stoffe fylla upp badkaret och lägga oss där och slappna av . Tror vi båda behöver det efter en sånhär dag .

Hejdå !



Kommentarer
Postat av: josse

IDIOT POLIS! ska köra på honom med min bil när jag får körkort! :P

2010-03-22 @ 21:10:23
URL: http://josefinsstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0