chokladmuffins :)

Godkväll !
jag har precis lagt mig i sängen nu och ligger och små kollar på HELA programmet "dating in the dark" , eftersom vi bara såg slutet :)
Sebban och stoffe sitter ute i tv-rummet och spelar stoffes nya xbox 360 . Stoffe har köpt samma spel som sebban också (forza 3 ) för er som kommer ihåg när dom spelade det hemma hos sebban sist i massvis med timmar :P Victor var även förbi en sväng och hjälpte mig lite att baka :) ( Han la ut formarna på plåten ) ;) haha
Har gått på stan idag med Mellie och Linnea på våran håltimme, Linnea hittade en tröja :) På eftermiddagens sista lektion "musik & kommunikation" så var jag ocj Kajsa i idrottssalen och tränade på vårat step-up pass som vi ska ha :P JA  JA VI GÅR IN FÖRT ! ;D
Näe nu måste jag sova , ska på klassresa till Kalmar imorgon :) Bilir nog lite bilder därifrån imorgon kväll :)

Sleep tight !
Puss Paula ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0