2010-09-03 Tisdag

hejhej! 
såg ni "Dating in the dark" förut ? Jag och stoffe kom in i slutet av programmet och stackars tjejer alltså. Hon den lite mulligare tjejen vart total dissad av den killen hon dejtat i mörkret, tyckte faktiskt lite synd om henne....
Men iallafall , efter programmet så kom jag och stoffe in på den disskusitionen om utsidan & insidan. Jag vet att utsidan spelar mer roll än vad vi tror och det tror jag ingen kan säga emot. blablablaa att insidan är hur viktigt som helst men det är ju inte insidan man faller för den första gången man ser människan ..
Utsidan är ju det första man faller för och sen lär man känna insidan , och om insidan är lika bra som utsidan Grattis har du ju lyckats !
Jag var ju självklart tvungen att fråga stoffe vad han föll för hos mig och svaret blev " Jag tyckte du var snygg"
som sagt det var utsidan. Mitt svar tillbaka blev detsamma :)

Skitsamma
, nu ska jag gå och se vad min man gör i sovrummet .. hör bara en massa bankande och irriterat mumel.. hmmm?

Sleep tight !

Puss Paula ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0