sommartiden jag känner det ät nånting på gång , sommartider !

Ooo vilka sommarkänslor det rusar igenom kroppen ibland !
Har varit i skolan idag , ganska slappt .. vilket det brukar bli såhär mot slutet . och Visst känns det konstigt att börja 3:an nu efter sommaren .. jag menar , vad händer efter 3:an ? Jag har aldrig gått i 3 :an .. uch ! :P
Efter skolan så åkte jag iaf hem till pappa och jag och syster låg i solen och glassade, jag råkade till och med somna det brukar jag inte lyckas med , speciellt inte när jag solar!
Sen pluggade jag lite engelska och sen kom Stoffe sebban och Affe och hämtade mig i sebbans cab och när vi åkte där ute i skogarna och solen bara sken blir man helt varm i hjärtat :) Sommar !
Nu sitter vi hos per men ska alldeles strax hem och sova ett par timmar :)
Imorrn
- Skola
- praktik
-Rida
-Middag med vännerna på Briggen
- SOOOVA ! ;)
haha

Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0