Namsdag idag

Hej på er !
Idag har som sagt jag namsdag ! Yeeej , haha det är dock inget vi i min familj firar .. ett grattis räcker liksom ;)
Vad styr jag med om dagarna då? Jo i helgen så var jag på 18 år galejj i Överum . Min klasskompis Kaj fyllde år så var hos henne & efter det blev det krogen :)O i söndags så var det en slappardag:)
Idag har jag solat och en arbetskamrat var förbi på fika med hennes bamse stora hund . Han är grymt stor ( en sån där Grand danoia) eller hur det stavas :P Blev även en ridtur och efter det ducshade jag pållarna .. Alltid roligt att blöta ner någon annan :P
Imorgon blir det att sola om vädret tillåter sen ska jag på möte på jobbet kl 15 :)

Nä ni , nu ska jag gå in och lägga mig hos min karl !

Poes !
 


 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0