lyckad utedag med BF men...

jag har lyckats få en sån j*vla lårkaka som heter Allan kan jag lova ! I början kunde jag stödja på benet men nu hoppar jag fram som en annan efterbliven och det göt så förbannat ont.
Nu kommer jag iaf till anledningen varför jag har fått den , vi har haft en utedag med BF ( barn & fritidsprogrammet) för er som inte fattar de ... Vi va iallfall ute på Löga och skulle ha 5 kamp o lite korvgrillning osv , i slutet av dessa aktiviteter så skulle vi hoppa säck o ja nu kan ni ju näst intill lista ut saken själva. Jag hoppar o hoppar o hoppar O ramlar o slår i så in i norden sådär har vi nu anledningen till skiten ! Säck Jävel helt enkelt ! ;)

Vi fick sluta runt 11 och jag o mellie tog bilen ut till gränsö för att sola lite men vi hamnade mitt i nått jävla byggarbets pådrag där ute ,så vi fastnade mellan massa stora byggmaskiner o kunde inte ta oss därifrån . Som jag skratta ! Mellie blev så nervös att vi fick byta förare och till råga på allt så hade bilen vi körde ingem servo så när man skulle svänga var det som att dra hela bilen runt själv HAHA herre gud !
Efter detta lilla äventyr somnade jag hemma i mellies soffa och just nu i denna sekund är jag hos mamma & pappa :)

Längtar tills imorrn , fika med BF och sen sommarlov !



Puss !


Kommentarer
Postat av: Jossan

Paula ville festa på midsommar, men så måste hon jobba :ppPPppPPPp



hihi

2010-06-18 @ 17:02:10
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0