4 fucking dagar kvar !

Tjho !
Haft en bra helg? De har jag haft :) En lugn helg om inte annat .. I fredags var jag o stoffe bara hemma och åt mat och kollade film , och igår var vi ute i Pers stuga och grillade och bara hade det skönt :)
Imorse vaknade jag först av alla runt halv 11 så jag väckte alla i huset (självklart!!!) DAAH ;)
haha , efter de drog vi ut med båten till stoffes mamma i det fina vädret :) Vi satt på hennes veranda och visst fick vi lite färg allt ;)

Efter de drog vi in till hamnen i stan och träfade lite folk sen åkte vi tillbaka till pers stuga och städa lite :) Har även varit ute hos mamma och pappa en sväng och nu har jag precis skrivit klart min engelska uppsats som skulle varit inne förra veckan ;) Men bättre sent än aldrig right?

Nä NU ska jag faktiskt soooova ! :)

Puss & smek ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0