tudeluuu :D

Hej bloggen :)
Veckan har varit bra fast :) Har gjort lite rest uppgifter som är helt klart nu ;)
Jag & christoffer har fått en lägenhet så jag väntar på att han ska komma hem med en släpkärra snart så vi kan börja flytta dit lite saker :)
Ikväll vetihunna vad som händer men imorgon är det jobb för min del som står på schemat :)
Gutt att komma igång lite med det också :)
Så jobb för min del hela helgen sen ännu en ny skolvecka :)

HAHAH föresten. Lova att inte dö av garv nu men jag körde i med bilen idag ! :D Jag kom i en lite för snäv kurva och VIPPS så satt jag i en snödriva :D hahah
Just då skrattade jag inte men nu i efterhand så jag jag tänka mig att det såg rätt kul ut :P

Och i och med detta så ska jag ge dagens ros till kärringa som bara körde förbi och vinkade när jag precis dammat i ! Jag säger bara nästa gång är det din tur ! Moahahha !

Nu ska jag ner och bära flyttkartonger :)

Puss Paula ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa du alltså, betyder bara en sak:du kan inte köra bil !:P MOHAHAHA!

2010-01-23 @ 22:29:43
URL: http://silvermedalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0