Hej....

..bloggen !:)
har inte skrivt på ett tag nu ( IGEN ) ;) Men jag har lite att styra med i skolan nu fram till nästa vecka då några av kurserna tar slut , så har lite restuppgifter som måste in innan :)
Men det börjar ordna upp sig nu så ska nog inte vara någon fara :)
Hade en underbart kort dag i skolan idag började klockan halv 11 och slutade halv 12 :P Härligt !
Vi har även börjat planera en sak men jag säger inget än om det inte skulle bli något :P men jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att de blir ! :)
Och om det blir så skriver jag självklart i bloggen vad det är ! ;)
Har suttit med min APU-rapport nu sen klockan 2 idag så mina ögon börjar kännas lite fyrkantiga så jag ska nog ta och bege mig ner i stallet för lite frisk luft och uppvilning av ögonen ! :P haha

Baj baj ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0