Guuuud vad jag vill till Thailand igen !

Nu har jag & Malin haft lunch :) Jag åt kycklingwook med nudlar och Malin en kebabrulle :) MUMS :p
sitter här och glor på bilder från när vi var i Thailand och jag vill tillbaka såå mycket !
skulle sitta fint att vinna lite pengar nu .. Åhhh !

Här är några bilder från när vi var i Thailand <3


Jag & alex

Påväg ut till öarna

mys

Ao nang <3

Älsklingen<3 :)

sooool :)

vår näst intill egna strand <3

Heta källor :) guuuuu så varmt & skönt !!!!!

sms-time till Sverige efter en skön massage :)

Älsklingen & jag på hotellrummet

Poda island

Vit sand ! <3<3<3

Long tail med utsikt in till Ao Nang

Svettig & dann ;)

Hahaha kolla in minen :D men söt var pellefanten!

Strandpromenaden & affärerna :)

Stranden

Stranden

Åh vill tillbaka idag ! <3

Nu börjar malin bli klar med sin andra & sista kund för idag :) sen blir den hemfärd i denna kyla. det var 18- här i norrköping förut på dagen. Och det är säkert kallare nu ! Brrrrrrrrrrrrrr ...
/puss Paula ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0