Glada 2010! :D

heeeey!!!
Året började bra ! Fyllde 19 nu den andra januari :) grattis till mig :D mahaha
var i Vimmerby på Harrys samma kväll jag fyllde år men det var riktigt dött där... kanske 20 pers :D haha så vi drog , till Västerviks Harrys istället och där var det bättre drag :)
Idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag & stoffe har lagat mat tillsammans :) vi har nämligen varit tillsammans i två år idag !!! :)<3 sen senare på kvällen åkte vi till Ankarsrum för att hämta mina nya lysen till Peggan som jag fick av stoffe :) Var även förbi Malin & petter på fika och kolla skräckis ( den va inte ens läskig ) ;)
Imogon ska jag & Malin till Norrköping igen då hon ska fixa Fias naglar och jag ska bada bubbel :D
Jag känner mig lite sådär full i fan just nu , plus att jag har sån jädrans växtverk i höger ben ! ( GUUUD HELA MIG !!!! xD)

 nu tänkte jag lägga in lite bilder fån mitt 2009 :)


Min & stoffes lägenhet som vi flyttade in & ur under vår/sommaren 2009 ..(en liten tår för att dom sålde huset )


Jag fyllde 18 , tog mitt körkort & fick min underbara cab :)

Började umgås med Världens bästaste och sötaste Malin :)
Var i Ullared & Varberg med Älskling , Malin & petter

Varit ute i snön och myst

Har även haft fullt upp med att bara vara snygg! :D HAHAHA

På Gotland en fin sommarkväll

Jag & christoffer förlovade oss i Thailand <3

UNDERBARA thailand <3<3<3<3<3

Var i Världsmetropolen Kina :) Bild tagen i Shanghai

Nu har ni sett en ytterst liten del av mitt 2009 men mitt intertet är segt så de tar en stund att ladda upp varje bild :)
Mitt 2010 hoppas jag blir dubbelt så grymt och att det kommmer inehålla många resor och många äventyr :D
Nu blir det att sova några timmar :) Bloggar nog i Norrköping imorgon ;)

Pusss Paula♥

Kommentarer
Postat av: Malina

Fy fan för dig som lagt ut den otroligt fula bilden på mig! :P

2010-01-05 @ 22:37:32
Postat av: paula

Fast tyvärr så är den inte ful någonstans :) Jag tycker den är fin :) har du föresten tänkt på att du hade ganska många ljusa slingor i håret på den bilden :) de va fint :)

2010-01-06 @ 01:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0