Sitter i skolan :)

hej allihopa !
Sitter i skolan just för tillfället och jobbar med mitt projekt i Turism och konferens :)
 Ska göra en egen konferans som ska hållas i Ystad på saltsjöbadet , detta är självklart bara ett skolarbete.
Färgade även håret igår kväll vilket vart en riktig plopp !
Såg dock helt okey ut tills jag sköljde ur då vart det gult ! Så igentligen borde jag inte utsätta folk för denna syn, så mössa på hädan efter ;)
Slutar vid 12 så sitter och räknar ner minuter och sekunder.....bara 1 timme och 30 minuter kvar nu
HÅLL UT !
Blir Överum ikväll och träna igen. Haha kände mig så larvig sist jag var med men men jag var ju ny :)

Puss Paula♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0