idrottslektion på Marieborg skolan

Hej hopp galopp !
Idag har vi haft idrottlektioner för åk 4 & 5 på marieborgskolan :)
Helt okej bortsett från att jag undrar vad vissa hade där att göra överhuvudtaget ?..
Det var iallafall jätte kul !
Efter detta åkte jag och Kaj hem till mig & gjorde varma mackor för det var vi förtjänta av ;) 
Åkte även hem till mama & pappa en sväng (som den mamma&pappa gris man är) ;) 
Sitter & kollar lite på "so you think you can dance" just nu och väntar på att stoffe ska komma hem någon gång så man kan få lite massage , har nämligen sån jädra träningsvärk i rumpan ! Det konstiga är att värken kommer och går lite som den vill :D HAHA undra varför :D Är nog för att jag har blivit en sån "hejare" på innebandy och sport på sista tiden ! ;) Tror inte ni de också ?
Puss Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0