Uppdate !

Hej på er och hoppas ni har haft en god jul ! Det har iaf jag haft . dock mycket farande överallt men hos vissa hör det ju till :)
Juldagen var rolig och man  träffade många som man inte träffat på evigheter så det var trevligt ! Angie hade sin födelsedags fest på jukdagen också och den blev också lyckad ! Vi var 8 tjejer så mycket tjatter blev det ! :)
Annandagen var en riktig slapp dag . jag och stoffe däckade hemma hos per och Lena juldagen och har ni nån gång varit med om att man vaknar och undrar vart i f*n man är någonstans . så var det när jag vaknade då ! haha lite läskigt faktiskt :P
Men på annandagen iaf , det vart en riktig fettodag , föst käkade vi donken på förmiddagen och sen åkte vi till pers pappa och kollade lite tv och hade trevligt sen åkte vi in till stan igen och då blev det pizza och jag tror inte min mage var så glad på mig efter den dagen så de har jag fått sota för nu . Världens värk mitt i magen ! Men idag tror jag inte att det är lika farligt.. jag har inte kännt nått än iaf :)
Och på fredag är det Nyår och då blir det att bada bubbel och äta gott och på söndag fyller jag 20 ! Tjoho ! ;)

Idag ska jag städa och planera inför familjekalaset på söndag :)



PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0