Tvätt & städ dag ...

Godmorgon ! Jag har faktiskt varit uppe en stund redan men jag har lagt i en tvätt och plockat lite här hemma . Magen har börjat kurra lite så ska gå och fixa mig lite frukost sen ska jag fortsätta med tvätten och ge mig på att damsuga och städa här idag . Det är nämligen behövligt :P
Skönt att vara ledig nu i 2 dagar ! Dock lite surt att jobba helg ...
Igår va vi på hockey och efter den följde jag med Angie hem och vi spelade Yatzy och JAG JAG JAG Vann ! ;) Har aldrig hänt förr så jag tog med mig lappen hem och Angie fick skriva under på att jag inte fuskat och att jag kört rent spel ;) Fick även äta knäck hon hade gjort ! Hur gott som helt ! Älskar knäck !

Nä vi hörs senare !

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0