trött som bara deeeen !

Hajhaj !
Idag har jag varit helt sjukt trött ! Satt näst intill och sov på jobbet idag men jag lyckades hålla ögonen öppna som tur va. Fattar inte hur jag kunde va så trött ? Men som tur va hade jag bara en halv dag idag så jag slutade vid 12 och då åkte jag med Hjärtat och Per ut till Golfklubben och åt lunch och när jag kom hem så skulle jag faktiskt städat men jag råkade lägga mig på sängkanten och vipps så låg jag där och och vaknade inte försen efter 2 timmar .. men skönt vare ! ;)

Nu ikväll så har jag varit i stallet och jag hatar när allt blir så mycket jobbigare med all snö och allt bara jävlas .. Snart ska jag äta lite inne hos mor och far innan jag åker till stan och hämtar stoffe för jag hade själv ingen bil idag så jag snodde hans och då måste man tydligen va snäll o ställa upp och hämta honom också ;)
Sen blir det ev att åka på Hcokey och ikväll är inträdet valfritt då pengarna man betalar om man vill går till Killen som dog nyligen .

Nu blir det kassler och potatis ! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0